Hlavní navigace

T-Mobile omezí provoz infolinky, zákazníci prý mají radši aplikaci a Facebook

David Slížek

Počínaje 3. dubnem se už na infolinku T-Mobilu v některých časech nedovoláte. Operátoři budou nově pracovat ve zkráceném režimu, oznámil operátor. „Ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní zákazníci). O víkendech a státních svátcích pak budou operátoři k dispozici všem klientům mezi 8. a 17. hodinou.“

Po celých 24 hodin bude linka (a to na čísle pro rezidentní zákazníky, tedy 800 7373 73) podle operátora řešit jen urgentní požadavky související s funkčností služeb či kritickými situacemi – třeba blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch nebo administrace roamingu.

Důvody změny jsou podle T-Mobilu jednak provozní, což se dá přeložit tak, že operátor chce na provozu infolinky ušetřit, a také praktické: podle operátora stále více lidí řeší své požadavky jinými kanály.

„Počet uživatelů webu se v současné době pohybuje nad hranicí 700 000 měsíčně; mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 000 zákazníků T-Mobile. V samoobsluze mohou klienti odbavit většinu svých požadavků, kvůli nimž by jinak museli volat Zákaznické centrum,“ tvrdí T-Mobile.

Řada zákazníků také problémy řeší na sociálních sítích. „V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut,“ chlubí se operátor.

Všechny možnosti, jak mohou zákazníci firmu kontaktovat, uvádí na svém webu.

Našli jste v článku chybu?