
„Velice se omlouváme za potíže s přihlášením ke službě O2 TV, které mohou někteří zákazníci aktuálně evidovat. Specialisté již intenzivně pracují na jejich odstranění.“
Operátor O2 se na facebookovém profilu omlouvá za další výpadek služeb O2 TV.
Problémy začaly nejspíš už před 18:00 a trvaly nejméně do večera. „Omlouváme se, někteří zákazníci mohou mít nyní problémy se sledováním O2 TV. Situace nás velmi mrzí, na nápravě společně s dodavatelem intenzivně pracujeme,“ dodala firma na Facebooku krátce před půl devátou.
Aktualizace 21:30 – Vypadá to, že řadě uživatelů, kteří se večer potýkali s výpadkem, už služba opět funguje.
Velké výpadky služba zaznamenala také minulý čtvrtek 17. října a toto úterý 22. října.
V případě spolupracovníka Digizone.cz Petra Faistauera uznala společnost O2 reklamaci problémů s O2 TV a vyřešila ji tak, že vyúčtování za září snížila o „měsíční poplatek za službu ve výši 8,49 Kč vč. DPH“. Částku ovšem vrací v podobě kreditu do probíhajícího zúčtovacího období.