Já mám zkušenost přesně opačnou. U Košíku (ale i Rohlíku) nakupuji pravidelně a jsem spokojen. Občas se sice drobná chybička vloudí, ale ještě se mi nestalo to, co popisujete. Pokud zboží není skladem, oba obchody informují zákazníka včas a nabídnou alternativu. S časem doručení nebyl problém nikdy, akorát Košík občas jezdí o něco dříve, ale kurýr předem volá.
V iTesco jsem nakupoval jednou, něco nepřivezli, tak třetina nákupu bylo jiné zboží než v objednávce, kurýrovi nebylo rozumět a nemluvil česky, ale jakousi univerzální slovanštinou. Za mě tedy iTesco nikdy více.
A v neposlední řadě má Košík i Rohlík v sortimentu výrobky z malých farem, to v korporátním Tescu prakticky nenajdete...
používám a jsem vlastně celkem spokojený... Tedy až na poslední nákup minulou sobotu, čas doručení mezi 10:00 a 12:00, v půl jedné volal řidič se silným východoslovanským přízvukem, že nestíhá a jestli ještě dvacet minut počkám, že už je relativně blízko. Počkal jsem a když dorazil, ve výtahu mě pak zasypal láteřením, jak od rána nestíhá, jak si zákazníci vymýšlejí, že ten to chce dovézt tam, ten zase jinam, že jedna zákaznice půl hodiny navíc nepočkala... Tak jsem ho tak poslouchal a přemítal, jak asi ve svém modelu světa vnímá sebe coby řidiče rozvážkové služby a jak zákazníky, díky nimž má práci.