Hlavní navigace

Košík.cz spouští prodej potravin pod vlastní značkou Authentic

Sdílet

Karel Wolf 1. 7. 2020

Potravinový e-shop Košík.cz začal prodávat hotovky pod vlastní privátní značkou  “Authentic by Košík.cz”, do budoucna pokryje i další exkluzivní produkty. E-shop o tom v úterý informoval v tiskové zprávě.

Značka začíná jako label pro hotová (čerstvě zachlazená) jídla od méně známých šéfkuchařů, do budoucna by se ale měla rozšířit i na trvanlivé speciality, čerstvé masné výrobky, sýry, oleje, koření a nápoje.

„Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,“ vysvětluje ředitel Košíku Tomáš Jeřábek.

Na přípravě hotovek e-shop dle svých slov spolupracuje s šéfkuchaři z několika kontinentů. V první fázi budou pro košík Hotovky připravovat a garantovat indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Na balení chce firma deklarovat i původ jednotlivých složek. 

„Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař, Ideálně tak, abyste si daného člověka mohli třeba vyhledat na sociálních sítích,“ zakončuje Jeřábek.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 7. 2020 12:36

    Rdm

    “Authentic by Košík.cz”, no nevím, spojování anglických výrazů s ryze českým názvem mi přijde poněkud ujeté. Jinak tedy v první fázi bude jen "světová" kuchyně a česká ne?