Potravinový e-shop Košík.cz začal prodávat hotovky pod vlastní privátní značkou “Authentic by Košík.cz”, do budoucna pokryje i další exkluzivní produkty. E-shop o tom v úterý informoval v tiskové zprávě.
Značka začíná jako label pro hotová (čerstvě zachlazená) jídla od méně známých šéfkuchařů, do budoucna by se ale měla rozšířit i na trvanlivé speciality, čerstvé masné výrobky, sýry, oleje, koření a nápoje.
„Vzniká společný label pro desítky malých i velkých regionálních výrobců ze světa i Česka a prostor pro prezentaci šéfkuchařů jakožto zástupců světové gastronomie ze všech kontinentů. Pro naše zákazníky připravíme ty nejzajímavější produkty – například sýry, oleje, koření, masné výrobky nebo trvanlivé speciality podle konkrétních regionálních receptur a v naprosto výjimečné kvalitě, ale také širokou paletu světových specialit v podobě čerstvých hotových jídel,“ vysvětluje ředitel Košíku Tomáš Jeřábek.
Na přípravě hotovek e-shop dle svých slov spolupracuje s šéfkuchaři z několika kontinentů. V první fázi budou pro košík Hotovky připravovat a garantovat indický šéfkuchař Vijay Chandran, asijské speciality připraví Aung Myo Min, vegetariánskou kuchyni zastoupí Hamed Mali a středozemní Raed Mali. Na balení chce firma deklarovat i původ jednotlivých složek.
„Chceme vytvořit značku, která bude mít podobnou autoritu jako oficiální certifikace regionálních specialit. S tím rozdílem, že u nás za ni bude ručit vždy konkrétní člověk z masa a kostí, tedy dodavatel nebo šéfkuchař, Ideálně tak, abyste si daného člověka mohli třeba vyhledat na sociálních sítích,“ zakončuje Jeřábek.