Hlavní navigace

Košík ruší námluvy s Mallem, mění šéfa a chce se zaměřit na firmy

9. 8. 2017

Sdílet

Tak prázdninová romance mezi Košíkem a Mall Group je pryč. Podle informací magazínu Forbes ze dne na den skončil zakladatel a šéf firmy Jakub Šulta. V rámci majetkových přesunů přišel i o svůj minoritní podíl. 

Košík tak ovládá naplno Josef Koller, který vykoupil všechny ostatní podíly. A s ním se v čele firmy objevil Zbyněk Šlosar, dosavadní provozní ředitel. „Nebudeme nic zgruntu měnit. Musíme zefektivnit naše IT procesy. Zákazníkům nyní garantujeme dovážku do 3 hodin,“ tvrdí v rozhovoru pro iDNES Šlosar.

Plány nového vedení jsou jasně zacílené – firmy. A právě na firmy. Do konce roku by chtěl, aby podnikatelé tvořili 30 procent objemů všech zakázek. Nyní je to půl procenta. Firma proto rozšiřuje svůj stávájící tým obchodních zástupců. Pro management a komunikaci s firemními zákazníky nově vyčlenil samostatnou byznys sekci.

B2B zákazníci jsou lákadlo i pro konkurenční firmy. Velké nákupy pro firmy se snaží tlačit třeba i Koloniál

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2017 14:39

    Pavel D. F. Hrubý (neregistrovaný)

    Košík.cz by vážně měl se svým SW něco udělat. Pravidelně se mi stává, že mi odmítají vzít zpátky prázdné lahve, protože jakási "aplikace" (zřejmě na telefonu nebo tabletu) nefunguje. Kuriózní je taky nabídka zboží, kde záleží na tom, jakým způsobem se k dané položce propracujete. Například v nadřízené nabídce něco není, ale když jdete na nabídku konkrétnější, zboží se objeví. Samostatnou kapitolou je použití vyhledávání. Klidně vám najde (a dovolí přidat do košíku) zboží, které v daném regionálním skladu nevedou. A o těch třech garantovaných hodinách si tady na Hané můžeme zdát v hlubokých snech. Nejbližší termín dodání je následující den. Nevím, jestli prodávání a nakupování podílu ve firmě přinese podstatné změny, spíš bych si o tom dovolil pochybovat. Běžný zákazník je jim šum a fuk - což teď dokazují orientací na firmy. Mají velké štěstí, že v Prostějově ještě potraviny žádný jiný e-shop nerozváží. Pokud začne, osobně okamžitě zdrhám.

  • 9. 8. 2017 23:35

    sulthan (neregistrovaný)

    Muzu potvrdit, ze jejich web ma chyby - napriklad po odkliknuti objednavky se vetsinou zmeni cena :) Proste to davali dohromady ne prilis zkuseni lide.

    Garantovanou dobu doruceni si take neumim predstavit, na druhou stranu mi to nevadi. Dopravu nakupu domu porad povazuju za luxus, celkove to porad povazuji za velmi dobrou sluzbu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).