Hlavní navigace

Livesport najal Alana Zárubu, má vybudovat nový multimediální pilíř

1. 12. 2021

Sdílet

Alan Záruba Autor: Ryan Sweeney pro Livesport

Bývalý kreativní ředitel televize Nova Alan Záruba nastoupil do společnosti Livesport, která se specializuje na poskytování rychlého zpravodajství o výsledcích sportovních utkání. Její síť FlashScore celosvětově používá přes 100 milionů fanoušků měsíčně. Záruba se stal ředitelem digitálního obsahu. 

Jeho hlavním úkolem bude vytvoření nového multimediálního pilíře, který doplní současný obsah sítě. Podílet se má také na vytvoření sportovního zpravodajského týmu.

Alan Záruba
Autor: Ryan Sweeney pro Livesport

Alan Záruba

Spolupráci s Livesportem si Alan Záruba vyzkoušel už letos v létě při tvorbě nové vizuální identity této firmy. „Alan pro nás byl externím konzultantem se silnou interní emocí a vnímáním. Je to milovník designu a vášnivý sportovní fanoušek, což pro nás byla ideální kombinace,“ vysvětlil tehdy marketingový ředitel Jan Hortík.

Alan Záruba na Nově dohlížel mimo jiné na grafickou proměnu zpravodajství a rozvoj tematických stanic. Kreativním ředitelem komerční televize byl od roku 2014, předtím tvořil vizuální podobu ČT24 a ČT sport. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).