Do Starcube přišli jen s nápadem. Nakonec je z toho ale nadějný startup, který cílí na uživatele, kteří jsou zvyklí utrácet. „Když nás přijali, měli jsme jen nápad, který jsme chtěli otestovat. Po třech měsících odcházíme s jasným business plánem a road mapou pro další rok,“ komentuje trojnásobný úspěch šéf projektu Fosh Martin Horák. Skejťácký startup ocenila jak odborná porota, tak diváci a novináři.
Fosh popisuje jako virtuálního parťáka, který pomáhá skateboardistům při učení nových triků na prkně. Kombinuje hry Tony Hawk Pro Skater, Runtastic i PokemonGO a propojuje jednotlivce s komunitou po celém světě. Díky propojení se můžou vzájemně porovnávat a soutěžit s těmi přáteli, kteří si dají na spodek svého prkna stejné zařízení a propojí ho se svým telefonem.
Druhé místo ve finálovém klání startupů z letošního Starcube obsadil Smart Toybox ze Srbska a bronz si odváží pražský startup smart capsa se svým chytrým chatbotem.
V porotě zasedl třeba ředitel berlínského Corporate Startup Labu Darius Moeini, izraelská zakladatelka startupu Eco-Nautical Ayelet Hashachar Baram, šéf projektu FGSD Patrick Blunsdon a zakladatel vídeňského coworkingu Sektor5 a inkubátoru 5starts Yves Schulz.
„Do výsledné sestavy se podařilo také dostat více evropských projektů než v minulosti. Právě touto cestou bychom se rádi vydali i do budoucna,“ shrnuje manažerka akceleračního programu Starcube Hana Šudáková, která má za sebou první kolo pod svým vedením.