Partnerský prodej spustil Mall.cz už v roce 2012. Od té doby nasbíral podle svých údajů desítky obchodníků, kteří jeho prostřednictvím své zboží nabízejí. Teď se zdá, že v rozvoji svého tržiště pro externí firmy vidí větší budoucnost.
„Produkty partnerů jsou zařazeny v příslušných kategoriích internetového obchodu Mall.cz a zákazníci si je mohou vyzvedávat na výdejních místech Mall.cz po celé České republice,“ láká nové partnery. Nabízí jim také marketingovou podporu nebo služby zákaznické podpory.
„Věříme, že se nám podaří do konce roku zapojit do partnerského prodeje přes stovku obchodníků,“ plánuje Dušan Zábrodský z Mallu. Firma podle něj hledá partnery, kteří Mallu pomohou rozšířit nabídku, třeba i o velmi specializované zboží.
Navázání spolupráce podle Mallu zabere několik týdnů, během kterých se obchodník musí napojit na systémy Mallu. Zboží pak může odesílat ze svých skladů nebo využít výdejní místa Mallu. Nabídka a ceny zůstávají pod kontrolou obchodníka.
Zdroj: Tisková zpráva