Hlavní navigace

Mall.cz snížil ztrátu o 40 procent a tržby překonaly sedm miliard korun

Jan Sedlák

Společnost Internet Mall provozující e-shop Mall.cz ve fiskálním roce 2017 snížila ztrátu o 40 procent na 213,6 milionu korun. Tržby narostly o 15 procent na 7,2 miliardy korun. Upozornila na to ČTK na základě výroční zprávy, která už je dostupná ve sbírce listin.

„Rostoucí tržby se významně podílí na snižování celkové ztráty, která byla ve fiskálním roce 2017 o 40 procent menší než v roce předchozím. Jsme globální firmou, která má téměř veškeré logistické a technologické zázemí v České republice, ze kterého pak řídíme naše pobočky v Evropě. Díky tomu jsme schopni vygenerovat aktuální souhrnný obrat téměř 18 miliard korun ročně,“ uvedl k tomu spoluvlastník a výkonný ředitel Mall Group Jakub Havrlant.

Za růstem podle Mallu stojí především vybudování a rozvoj evropského logistického a distribučního centra v Jirnech u Prahy. Tyto investice mají v dlouhodobém měřítku vést ke snížení provozních nákladů a vyšší efektivitě. Mall.cz ve špičce odbavuje 75 tisíc balíků denně.

Mall.cz podle údajů společnosti investoval řádově desítky milionů eur do technologií, logistiky a marketingu. Peníze jdou také do růstu lidských zdrojů – v Česku zaměstnává 875 lidí, což je meziroční růst o 10 procent.

Našli jste v článku chybu?