Hlavní navigace

MALL Pay mění logo, kreditní kartu v něm nahrazuje symbol pro NFC platby

26. 7. 2021

Sdílet

MALL Pay nové logo Autor: MALL Pay

Fintech služba MALL Pay mění vizuální identitu. Nové logo v podobě symbolu pro bezkontaktní placení NFC, které nahrazuje předešlou stylizovanou platební kartu, má podtrhovat změny, kterými služba prochází. MALL Pay například představila chytré kreditky, možnost generování virtuálních karet, rozšíření sítě partnerských e-shopů na 7 tisíc nebo vstup na trh s pojištěním v e-shopech.

Nové logo služby MALL Pay.
Autor: MALL Pay

Nové logo služby MALL Pay.

“MALL Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb,” zmiňuje Adam Kolesa, šéf MALL Pay. “Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení.”

Nová vizuální identita má naznačovat také postupné osamostatnění služby od skupiny MALL Group, která je polovičním vlastníkem služby. “Chceme jasně ukázat, že MALL Pay tu je pro celý trh. E-shopy, které chtějí zlepšovat své služby pro zákazníky. Klienty, kteří s námi přeskočí zdržení spojené s placením úplně kdekoli,” vysvětluje Kolesa. “Neznamená to, že bychom se k MALL Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit – i ve vizuální komunikaci.”

Redesign značky zajišťuje česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým MALL Pay spolupracuje od loňska. Aktualizace vizuální identity služby bude postupná. Nejdříve se nové logo objeví v digitálních kanálech, poté i v aplikaci a na nových kartách.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář a moderátor, redaktor Lupa.cz a spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve působil také v marketingu a pracoval ve státní správě.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).