![Fameplay](https://i.iinfo.cz/images/579/fameplay.png)
Po odprodeji Mall Group polskému Allegru končí s březnem i licence na používání značky Mall.TV. Firma Czech Video Center proto internetovou televizi přejmenuje na Fameplay.
Změna nastane 1. dubna. Doména mall.tv bude přesměrována na adresu fameplay.tv, značka se objeví i na všech dalších distribučních kanálech.
„Už dva roky si značku Mall.TV pouze pronajímáme. Přejmenování tudíž bylo nevyhnutelné. Diváci, kteří jsou zvyklí konzumovat námi vyrobený obsah, však o nic nepřijdou. Populární pořady najdou i nadále na YouTube, Stream.cz, sociálních sítích, nebo v televizních vysíláních. A samozřejmě také na nové video platformě Fameplay.tv,” uvedl v tiskové zprávě Lukáš Záhoř, šéfproducent Fameplay.
Například satirický deník Události Luďka Staňka se kromě domovské platformy objevuje na YouTube a Stream.cz, dále na Instagramu, Facebooku, Twitteru, a TikToku. Pořad má i svou televizní verzi s názvem Luděk Staněk se zlobí, která běžela na programu Prima Cool.
Pro televizi Nova Action pak tvůrci Fameplay vyrábí reality show BeerMaster a automagazín Svět motorů. „Vidíme, že se diváci jednotlivých platforem takřka nepřekrývají. Na každém novém kanálu tak můžeme oslovit nové lidi. My se navíc snažíme jít divákům a jejich zvykům maximálně naproti,“ doplňuje Lukáš Záhoř.
Fameplay chce zároveň oslovit mezinárodní publikum, zejména na YouTube. Už nyní jsou vybrané epizody o mezinárodně slavných stavbách s Adamem Gebrianem k dispozici s titulky ve 20 světových jazycích. Takovým příkladem může být epizoda o vile Tugendhat. V současné chvíli tvůrci pracují i na verzi s anglickým dabingem.
Na YouTube najdeme i anglický spin-off Událostí Luďka Staňka pod názvem The Last Show. Anglickou verzi mají také Vesmírné zprávy Dušana Majera: Space Flight News. Brzy startuje YouTube kanál s názvem 10-minute biographies, který je anglickou mutací pořadu Životy slavných od týmu Pavla Zuny.
„Název Fameplay nevznikl náhodou. Cestu k proslavení absolvujeme s tématy a tvářemi, které mají co říct, opakovaně. Tahle hra a sázka na sílu sdělení naši partu baví. Název je tak zároveň příslibem něčeho nového. O co přesně půjde, již brzy oznámíme,“ uzavírá Lukáš Záhoř.
Mall.TV je v provozu od roku 2018. Když se předloni stalo majitelem Mall Group polské Allegro, divize Mall.TV nebyla součástí prodeje. V roce 2021 se osamostatnila a jejím 100% vlastníkem se stala společnost Czech Media Invest Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Společnost s obchodním jménem Czech Video Center si značku Mall.TV od Allegro Group pouze pronajímala. Ke konci března letošního roku tento pronájem končí.
Logo Fameplay vytvořilo Studio Najbrt.