Provozovatel rádií Evropa 2, Frekvence 1, Bonton a Dance Radio svěří prodej reklamy a obchodní spolupráce firmě Media Club, která je provázána s mediální skupinou kolem televize Prima. Spolupráce začne od února 2020.
Do 31. 1. 2020 bude v nezměněném režimu probíhat prodej reklamy ještě přes stávající zastoupení Radiohouse.
“Z jednoho místa budeme moci nabízet prodej všech celoplošných komerčních stanic, doplněný o mimořádně vyprofilované stanice ze současného portfolia Media Clubu,” řekl ředitel divize rádií Jan Čadek. Obchodní politika bude zveřejněna na konci prázdnin.
Media Club tedy bude prodávat reklamní časy na následujících stanicích: Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Kiss, Best, Country, Radio 1, Spin, Signál, RockZone, Bonton, Dance Radio, Český Impuls, Radio Zeť a Dechovka.