Společnost A11, které patří stejnojmenná celostátní televizní stanice, vyměnila vedení. Zakladatel Aleš Zavoral se chce věnovat strategickému rozvoji firmy, na pozici generálního ředitele ho proto vystřídal Ján Kondáš.
Změna nastala už 12. května, firma ji oficiálně potvrdila až teď. Kromě provozování televizní stanice vydává také desítky regionálních a odborných titulů. „Ján Kondáš přináší zkušenosti a energii, které nám pomohou dále růst a rozvíjet naši vizi. Jsem přesvědčen, že pod jeho vedením bude A11 pokračovat v úspěšném rozvoji a inovacích,“ přivítal Aleš Zavoral svého nástupce.
Ján Kondáš má více než dvacetiletou praxi v oblasti korporátní komunikace, marketingu, budování reputace a řízení změn ve velkých nadnárodních společnostech. Působil na vedoucích pozicích v retailu (Tesco Stores Česká republika, LKQ CEE), telekomunikacích (Slovak Telekom) i v poradenských firmách, kde se specializoval na transformace, inovace a strategický rozvoj značek. Firmu A11 zhodnotil jako „dynamickou a inovativní mediální skupinu“.
Celoplošná televize A11 vznikla převzetím a přepracováním původní stanice RegionálníTelevize.cz. Vysílá v celoplošném DVB-T2 multiplexu Českých Radiokomunikací a objevuje se také u poskytovatelů placené televize. Její sledovanost není veřejně známá.
Od června bude na televizi A11 upozorňovat komunikační kampaň se sloganem „Televize A11 – televize na dvě jedničky“. Tvářemi kampaně jsou osobnosti, které s úsměvem a dvěma palci nahoru symbolizují, že A11 je televize, která nabízí vždy něco navíc – protože jedna jednička nestačí.
Cílovou skupinou kampaně mají být aktivní lidé zejména z generace 45+, ti, kteří se zajímají o dění ve svém regionu, rádi se u televize baví, hledají v ní inspiraci a zajímavé informace. „Chceme divákům připomenout, že A11 není jen číslo v názvu, ale značka, která přináší dvojitou dávku kvalitního obsahu – rozhovory a reportáže, satiru a dokumenty, seriály i pořady s osobnostmi, které stojí za to sledovat,“ prohlásila marketingová ředitelka Karolina Nárožná.