Vlákno názorů k článku
Ministerstvo průmyslu vyhlásí veřejnou zakázku vysvětlující přechod na DVB-T2 od Petr Stehlík - Doufám, že součástí kampaně o přechodu na DVB-T2...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2018 8:42

    Petr Stehlík

    Doufám, že součástí kampaně o přechodu na DVB-T2 a nutnosti dalších investic ze strany nadšených občanů budou sliby o obrazu v podstatně vyšší kvalitě, lepších barvách a hlavně širší programové nabídce, jako nám všechy podobné kampaně slibují dobrých 15 let. Co na tom, že všechny komerční TV ohlásily, že v T2 zůstanou u nejnižší=nejlev­nější možné SD hrůzy. Širší programová nabídka (AKA pluralita názorů pro větší demokratičnost) se pak realizuje ubohými odpadními kanály, které recyklují program kanálů hlavních.

    Je dost zajímavé, že TV trh je u nás v prakticky stejném stavu jako trh mobilních služeb (dva hlavní hráči udržují monopolně stejné ceny/stejnou kvalitu obsahu, jeden menší přicmrdnává). Oboje přitom okupuje vzácné "státní statky", kmitočty, které jsme (resp. státní úředníci) jim svěřili pod podmínkami špatně napsaných licencí...

  • 2. 11. 2018 9:14

    Martin P.

    To srovnání kulhá na všechny nohy.

    Mobilní trh je o komunikaci. Aa ta služba je pro občany v produktivním věku prakticky skoro nezbytná. Sledování televize není nezbytnou službou, nemáte žádnou povinnost sledovat tv kanály. Má tam výběr jestli vsadíte na T , S, C , iptv.... U mobilní komunikace máte u nás GSM a hotovo. Stejně provozovatel mobilní sítě neovlivňuje s kým se budete moci domluvit, případně jak nahlas ten hovor bude .

  • 4. 11. 2018 12:49

    Trident (neregistrovaný)

    Do cca 15 let dojde postupně k odpojení sítě GSM. Zejména kvůli nižší spektrální efektivite.
    Operatori budou muset dělat podobnou kampaň.
    V době kdy Eurotel odpojoval NMT taky musel uživatele upozornit a dokonce je kompenzoval. Když docházelo k celonarodnimu precislovani taky byla menší kampaň. Stejně tak když začal odpojovat CDMA2000 EV-DO síť což by si mohli pamatovat I děcka s mlikem na brade.
    Průser je v tom že TV má umělý punc dulezitosti protože rozhoduje generace která ještě má zafixovano že tv je důležitý prostředek informační propagandy. Aby ne když oni a jejich rodiče strávili mladí před TV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).