Hlavní navigace

Ministerstvo průmyslu vyhlásí veřejnou zakázku vysvětlující přechod na DVB-T2

2. 11. 2018

Sdílet

Ministerstvo průmyslu a obchodu Autor: Wikimedia

Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo na svém webu odpověď na žádost o informaci ohledně finančních prostředků na informační kampaň související s DVB-T2. Tazatelce úředníci vysvětlili, že kampaň zatím nebyla ze strany ministerstva dosud zahájena, protože její zahájení je podmíněno schválením nařízení vlády o technickém plánu přechodu na standard DVB-T2. 

K publikaci vládního nařízení o technickém plánu přechodu na DVB-T2 ve Sbírce zákonů nakonec došlo v polovině letošního záříPodle citovaného sdělení pracuje ministerstvo průmyslu v současnosti na realizaci veřejné zakázky ve věci přípravy informační kampaně. 

Infokampaň Národní koordinační skupiny provázela i přechod z analogového na digitální vysílání.

Objem potřebných prostředků nebyl podle ministerstva doposud stanoven a není také samostatnou položkou v návrhu rozpočtu. Prostředky potřebné pro realizaci infokampaně by měly být alokovány z provozních prostředků ministerstva. 

Kampaň při přechodu z analogového na DVB-T vysílání vyšla tehdejší Národní koordinační skupinu na sedmdesát milionů korun, původně se dokonce počítalo s částkou sto milionů korun.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).