
Ministerstvo průmyslu a obchodu zveřejnilo na svém webu odpověď na žádost o informaci ohledně finančních prostředků na informační kampaň související s DVB-T2. Tazatelce úředníci vysvětlili, že kampaň zatím nebyla ze strany ministerstva dosud zahájena, protože její zahájení je podmíněno schválením nařízení vlády o technickém plánu přechodu na standard DVB-T2.
K publikaci vládního nařízení o technickém plánu přechodu na DVB-T2 ve Sbírce zákonů nakonec došlo v polovině letošního září. Podle citovaného sdělení pracuje ministerstvo průmyslu v současnosti na realizaci veřejné zakázky ve věci přípravy informační kampaně.
Objem potřebných prostředků nebyl podle ministerstva doposud stanoven a není také samostatnou položkou v návrhu rozpočtu. Prostředky potřebné pro realizaci infokampaně by měly být alokovány z provozních prostředků ministerstva.
Kampaň při přechodu z analogového na DVB-T vysílání vyšla tehdejší Národní koordinační skupinu na sedmdesát milionů korun, původně se dokonce počítalo s částkou sto milionů korun.