Hlavní navigace

Nasazení nové O2 TV stále nemá termín, může za to i covid

19. 1. 2022

Sdílet

Aplikace O2 TV na televizorech LG Autor: O2

Očekávaná nová verze O2 TV zřejmě hned tak nebude. Operátor na náš dotaz sdělil, že chce nejdřív doladit každý detail, a kromě toho situaci komplikuje koronavirová pandemie. „Aktuální situace spojená s covidem a karanténami nejen u nás, ale i u našich dodavatelů v Česku i zahraničí jakékoli predikce velmi znesnadňuje,“ podotýká mluvčí firmy Kateřina Mikšovská.

„Zákazníky O2 TV plánujeme převádět na novou televizní platformu teprve ve chvíli, kdy si budeme stoprocentně jisti, že je vše perfektně připraveno a doladěno do posledních detailů. Jedná se o velmi náročný proces, během kterého budeme muset zmigrovat téměř 600 tisíc zákazníků a několik milionů zařízení (set-top boxy, mobilní aplikace, webové rozhraní, aplikace pro chytré televizory). Konkrétní termín proto nebudeme uvádět,“ uvedla mluvčí.


Autor: O2

Aplikace O2 TV pro systém Android TV

Operátor během posledního roku nezaznamenal žádný významný výpadek. „Aktuální platformu se podařilo stabilizovat a zákazníkům stále přinášíme další novinky. Postupně zpřístupňujeme O2 TV pro různé značky chytrých televizorů, přidáváme nové funkce (rodičovský zámek i pro web) nebo obsah (filmové knihovny O2 TV Plus a National Geographic),“ dodala Kateřina Mikšovská.

Společnost O2 původně oznámila, že k migraci zákazníků na novou platformu přistoupí na podzim 2021. Nakonec ale její spuštění odložila. Novou podobu O2 TV jsme podrobně představili v únoru 2021, v květnu 2021 jste si mohli přečíst o chystaném set-top boxu

Chcete mít každé ráno v mailu přehled aktuálních článků z Lupy? Objednejte si náš mailový servis a žádná důležitá informace vám neuteče. Objednat si lze i týdenní přehled nebo také newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze všech našich serverů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).