Hlavní navigace

National Geographic Channel budou v Česku měřit peoplemetry

26. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
26. 2. 2010

Přesná data o své sledovanosti v České republice bude mít od letošního roku National Geographic Channel. Agentura At Media, která tuto placenou kabelovou a satelitní stanici v tuzemsku zastupuje při prodeji reklamních časů, ji zařadí k dalším 13 zastupovaným programům, které jsou od loňského října součástí elektronického měření sledovanosti televizí pomocí peoplemetrů. Serveru DigiZone.cz to řekl šéf české pobočky At Media Štěpán Wolde.

BRAND24

Prostřednictvím firmy At Media získávají už nyní data z peoplemetrů televize Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. Agentura by ráda do peoplemetrů dostala i českou verzi Eurosportu a dokumentární kanál Discovery, v jejich případě jsou ale jednání poněkud složitější. Eurosport prodává reklamu na celoevropské bázi a u Discovery je to otázka zastupování v rámci střední Evropy, vysvětlil Wolde.

Vstupu malých kabelových televizí do peoplemetrového měření sledovanosti v České republice se bude věnovat úterní rozhovor DigiZone.cz se Štěpánem Woldem

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).