Pokračování mezi operátory „populárního“ spotřebitelského semaforu je na světě. Český telekomunikační úřad si nechal v průběhu měsíců července a srpna 2016 zpracovat průzkum veřejného mínění týkající se zákaznické zkušenosti s vybranými operátory. Do průzkumu byli zapojeni zákazníci 10 firem, a byly to právě ty, které se objevily v předchozím semaforu.
Výsledky hovoří o tom, že virtuální operátoři jsou vnímáni pozitivněji než ti klasičtí. Může to ale být i tím, že mají jednodušší nabídky. U velkých operátorů vadila osloveným lidem především složitost smluv.
A nejen složitost. „Obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami,“ popisuje studie zpracovaná agenturou Nielsen zápory u O2.
„Studie je obsáhlá a v současnosti ji analyzujeme. Obecně ovšem vítáme jakoukoli zpětnou vazbu od našich zákazníků, která nám pomůže dále zlepšovat naše služby. V současnosti chystáme řadu inovací, které naši zákazníci už brzy jistě ocení,“ komentuje výsledky mluvčí O2 Kateřina Mikšovská.