Hlavní navigace

Nejsledovanější hudební televizí je Óčko, na druhém místě pak skončil Šlágr

26. 9. 2018

Sdílet

Retro Music Television - logo 2013

Televize Retro zveřejnila na svém facebookovém profilu koláčový graf s aktuálními týdenními výsledky sledovanosti tuzemských hudebních televizí. Na čele žebříčku se nachází televize Óčko, jejíž podíl tvoří necelých 35 procent.


Autor: Facebook

Na druhém místě skončil Šlágr s podílem více než 26 procent. Třetí příčka patří opět Óčku, tentokráte jeho kanálu s přídomkem Star. Ten si utrhl o něco více než pětinový podíl. 

Podíl čtvrté Retro Music Television lehce přesáhl patnáct procent, což podle komentáře na zmiňovaném facebookovém profilu znamená stabilní nárůst. Posledním měřeným kanálem je rockový Rebel, který hlásí podíl přes tři procenta.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).