Já nic nesmazal! Vycházím z tiskových zpráv jak zde, tak ze zdroje https://www.o2.cz/spolecnost/tiskove-centrum/622863-Diky_nove_nabidce_exkluzivnich_sportovnich_prenosu_zaznamenalo_O2_rekordni_zajem.html . Tak se laskavě vyvarujte urážlivých slov!
Můžete laskavě uvést svůj zdroj? Vaši citaci nikde nevidím.
Tím, že smažete část textu z oficiální zprávy, kterou lze snadno dohledat, jenom dokazujete svoji naprostou hloupost.
"Počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2 TV se v posledních třech měsících zvýšil o více než 20 tisíc, což je stejně jako za předchozí tři čtvrtletí. O2 TV (IPTV a OTT verze), k 30. září 2018 celkem 268 tisíc + doplňková služba MULTI, tuto službu na konci září 2018 využívalo již více než 40 tisíc domácností a O2 tak eviduje již 308 tisíc aktivních set top boxů. Ke každému tarifu mají zákazníci zdarma 4 licence pro sledování kompletního programu O2 TV na počítači nebo v aplikaci v mobilu nebo tabletu. Tuto možnost pravidelně využívá zhruba 365 tisíc diváků, včetně zákazníků balíčku O2 TV Sport Pack. Na konci září 2018 tak O2 registrovalo již 673 tisíc zařízení digitální televize O2 TV."
A Vy jste to vyčetl kde? To spíše Vy plácáte.
Přímo ze zdroje:
Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 30. září 2018 celkem 308 tisíc.
Na konci září 2018 tak O2 registrovalo již 673 tisíc zařízení digitální televize O2 TV.
Opravdu můžu potvrdit, že je o jejich TV obrovský zájem. Já sám jsem si k UPC kompletu, přidal Sport Pack. Měl jsem od O2 TV i internet. Nyní mám oboje od UPC, ale ideální mě přijde UPC internet O2 televize. Od O2 jsem měl daleko menší problémy se zpětným přehráváním, avšak internet proti UPC pomalý. Já jejich tiskové zprávě věřím.
Loni na podzim měli 230 tisíc zákazníků (viz https://www.lupa.cz/clanky/o2-stoupl-cisty-zisk-o-2-5-pocet-zakazniku-o2-tv-se-ale-zvysil-jen-malo/), takže jim exkluzivita na českou fotbalovou ligu a na polovinu zápasů z hokejové extraligy přinesla meziročně maximálně 78 tisíc nových zákazníků (maximálně píši proto, že bezpochyby existují i zákazníci, kteří si během roku O2 TV pořídili z jiných důvodů a ne kvůli sportu).
Dle mého to docela dost vypovídá o opravdové popularitě těchto sportů a ochotě většinové populace za tyto sporty v tv platit (i když to ovlivňuje i neochota přejít k iptv operátorovi od jiných placených služeb (kabel, satelit)).
Také uvidíme, jak si O2 TV povede finančně, když zaplatila za exkluzivitu Ligy Mistrů, České fotbalové ligy a částečně hokejové Extraligy. Mě to s těmi zákazníky co má moc dobře finančně nevychází, obzvlášť když se sportovní práva na každé další období vždy zdražují a takový skokový nárůst zákazníků, co O2 zažilo meziročně už zřejmě nezopakuje.