Hlavní navigace

O2 stoupl čistý zisk o 2,5 %. Počet zákazníků O2 TV se ale zvýšil jen málo

Autor: O2
Bohumil Herwig

Ve své zprávě O2 mj. ohlásilo, že firmě kvůli evropské regulaci vzrostly roamingové náklady, že meziročně lehce vzrostly konsolidované výnosy a že tradiční růstové oblasti jsou zachovány.

Doba čtení: 1 minuta

Tím firma myslí mobilní data a poskytování placené televize. I tak se prý vyšší náklady spojené s roamingem stále nedaří kompenzovat, vysvětluje Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti: Kromě tradičních růstových oblastí, mezi které patří mobilní data a placená televize, se nám úspěšně daří prodávat finanční služby. Výnosy z nich letos dosáhly již téměř 130 milionů korun a pomáhají nám částečně kompenzovat negativní vliv evropské regulace.

O2 také hodně sází na zařízení Smart Box, které v sobě kombinuje modem, Wi-Fi router a centrum připojení chytré domácnosti. Více o něm v samostatném článku.

K TÉMATU: Přenos zápasu mezi Spartou a Plzní sledovalo na O2 TV skoro dvě stě tisíc diváků

O2 TV chce nabízet nejpopulárnější pořady „na jedno kliknutí“

O2 představuje vlastní zařízení pro chytrou domácnost. Slibuje nejen nejrychlejší Wi-Fi

MIF18_témata2

Konsolidované výnosy O2 v prvních devíti měsících 2017 vzrostly meziročně o 0,6 % na 27,9 mld. Kč a čistý zisk se zvýšil o 2,5 % na 4,114 mld. Kč. Jednou z nejrychleji rostoucích oblastí byly výnosy z finančních služeb (pojištění zařízení, cestovní pojištění) a řešení elektronické evidence tržeb, které od ledna do září 2017 dosáhly výše 126 mil. Kč.

Co se týče poskytování televizního vysílání, tedy O2 TV (IPTV a OTT), počet zákazníků se v porovnání s rokem 2016 (k 30. 9.) zvýšil jen málo (o 4,5 %), což v absolutních číslech znamená o deset tisíc. Stoupl tak z 220 tisíc na 230 tisíc uživatelů.

Našli jste v článku chybu?