Loni na podzim měli 230 tisíc zákazníků (viz https://www.lupa.cz/clanky/o2-stoupl-cisty-zisk-o-2-5-pocet-zakazniku-o2-tv-se-ale-zvysil-jen-malo/), takže jim exkluzivita na českou fotbalovou ligu a na polovinu zápasů z hokejové extraligy přinesla meziročně maximálně 78 tisíc nových zákazníků (maximálně píši proto, že bezpochyby existují i zákazníci, kteří si během roku O2 TV pořídili z jiných důvodů a ne kvůli sportu).
Dle mého to docela dost vypovídá o opravdové popularitě těchto sportů a ochotě většinové populace za tyto sporty v tv platit (i když to ovlivňuje i neochota přejít k iptv operátorovi od jiných placených služeb (kabel, satelit)).
Také uvidíme, jak si O2 TV povede finančně, když zaplatila za exkluzivitu Ligy Mistrů, České fotbalové ligy a částečně hokejové Extraligy. Mě to s těmi zákazníky co má moc dobře finančně nevychází, obzvlášť když se sportovní práva na každé další období vždy zdražují a takový skokový nárůst zákazníků, co O2 zažilo meziročně už zřejmě nezopakuje.