Lupa má v článku malou chybu v timingu. Nordic plánuje spustit služby v pásmu 3.7 GHz v roce 2018 (https://www.nordictelecom.cz/novinky/31). Lupa píše příští rok (2019).
Jsem přesvědčen, že na trhu začne být veselo již brzy a ceny pro koncové zákazníky klesnou.
Dobrý den, spolehlivost služby je pro nás naprosto klíčová. Na nově vydraženém pásmu 3,7 GHz už nebude pravidlem, že během špatného počasí internet nefunguje. Co se týče latence, ne nadarmo je budoucnost 5G technologie úzce diskutovaná například s rozvojem samořiditelných vozidel, kde je nízká doba odezvy naprosto zásadní. Pěkný den.
tak to je krasna teorie, praxe utika uplne bokem. Uz byla velka trojka karana za to ze nevyuziva 2600Mhz pasmo, smybolicky se nekde neco pustilo, par sajtu, typuju tak do 20ti a konec zvonec. Pritom v tomto pasmu ma kazdy operator 20Mhz blok, takze by nemel byt problem docilit sektorove rychlosti 150Mbit. jako u pasma 1800Mhz. No a ono se nedeje lautr nic a ČTU spinká dál.
Nordic Telecom - společnost co legálně ukradla klientům kredit, který u nich měli. Nevracejí kredit při jakémkoliv ukončení smlouvy včetně z jejich strany.
Jak se to říká, Podvedou-li tě jednou, je chyba na jejich straně, podvedou-li tě podruhé, je chyba na tvé straně.
Kdo téhle společnosti uvěří a nepoučí se z chyb druhých, co Nordicu kdysi uvěřili, dobře mu tak.
Úplně stejně Vás obere i kterýkoliv mobilní/virtuální operátor, kredit se nevrací...
Jen ten růžový a jím provozovaní "virtuálové" Vám ho můžou vrátit, když požádáte a jim se bude chtít. Ale i tady vás oberou, koupíte si sim, kde je 200Kč kredit, pak změní podmínky, udělají z něj tzv. bonusový a pokud ho do půl roku nevyčerpáte, tak vám ho vezmou :-) i když si dobijete třeba každý měsíc...
Dobrý den, Vaše tvrzení je nepravda. Nevyčerpaný kredit jsme zákazníkům v průběhu modernizace naší sítě z technologie CDMA na technologii LTE bězně vraceli, pokud se dle Zvláštních podmínek pro předplacené služby dostupných na webu prokázalo, že byl v posledních 12ti měsících dobit a byl tudíž stále platný. Kredit se nevracel pouze v případě, že zákazník během 12ti měsíců kredit aktivně nedobil. Jedná se o běžnou praxi. Nad rámec běžné praxe jsme též našim zákazníkům s předplacenou službou jejich kredit po uplynutí 12ti měsíců převáděli do dalšího období, aby jim nepropadnul. Pěkný den.