Dobrý den, Vaše tvrzení je nepravda. Nevyčerpaný kredit jsme zákazníkům v průběhu modernizace naší sítě z technologie CDMA na technologii LTE bězně vraceli, pokud se dle Zvláštních podmínek pro předplacené služby dostupných na webu prokázalo, že byl v posledních 12ti měsících dobit a byl tudíž stále platný. Kredit se nevracel pouze v případě, že zákazník během 12ti měsíců kredit aktivně nedobil. Jedná se o běžnou praxi. Nad rámec běžné praxe jsme též našim zákazníkům s předplacenou službou jejich kredit po uplynutí 12ti měsíců převáděli do dalšího období, aby jim nepropadnul. Pěkný den.
Úplně stejně Vás obere i kterýkoliv mobilní/virtuální operátor, kredit se nevrací...
Jen ten růžový a jím provozovaní "virtuálové" Vám ho můžou vrátit, když požádáte a jim se bude chtít. Ale i tady vás oberou, koupíte si sim, kde je 200Kč kredit, pak změní podmínky, udělají z něj tzv. bonusový a pokud ho do půl roku nevyčerpáte, tak vám ho vezmou :-) i když si dobijete třeba každý měsíc...
Nordic Telecom - společnost co legálně ukradla klientům kredit, který u nich měli. Nevracejí kredit při jakémkoliv ukončení smlouvy včetně z jejich strany.
Jak se to říká, Podvedou-li tě jednou, je chyba na jejich straně, podvedou-li tě podruhé, je chyba na tvé straně.
Kdo téhle společnosti uvěří a nepoučí se z chyb druhých, co Nordicu kdysi uvěřili, dobře mu tak.