V CR je velka skupina lidi, ktera Ulici a Ordinaci sleduje , protoze nema nic jineho na vyber. Je pravda, ze v Anglii nemam moznost sledovat Ordinaci a Ulici, mozna skrze Voyo, ale proc bych to delal, kdyz Netflix mi poskytne daleko vetsi nabidku.
Nevim jestli Voyo poskytuje platicim divakum obsah bez reklam, Netflix ano.
O tom, ze Vam nechybi nepochybuji (me take ne, spis bych byl radsi kdyby to zena prestala sledovat). Ale nejde vse resit heslem 'Podle sebe soudim tebe'. Proste v CR je velka skupina lidi, ktera Ulici, Ordinaci a podobne porady sleduje a Netflixovy obsah je nezajima asi tak jako vas nezajima Ulice. Takovyto uzivatele nemaji/nebudou mit moznost sledovat tyto porady bez reklam (nevim jak na tom je Voyo).
Mimochodem vlastne existuje sledovani techto poradu bez reklam. Kdyz si je pustite na Nova+ (nebo jak se to jmenuje) s tridennim zpozdenim, tak je to bez reklam. Ale pro aktualni dil to takhle nefunguje.
Netflix nemam a v UK jsem ho nepouzival, tak nemuzu soudit, ale budu Vam v tomto verit :)
Pane, paní, mám dojem, že extra vlastní názor asi nemáte a Váš příspěvek je snůška některých, rádoby mouder z jiných příspěvků. Tak například seriál Ulice, ale i jiné, je plný reklam.
Takže přepínat časy s reklamou Vám asi moc nepomůže... Chcete vidět Ulici? Prosím, ale reklamě neutečete. Sory.....
Ulice a Ordinace na Netflixu s nejvetsi pravdepodobnosti nebude. Stale je dost uzivatelek (rekl bych ze i vetsina v CR), ktere toto sleduji. A ty volbu zaplaceni za Ulici bez reklam nemaji/nebudou mit.
To je tak kdyz se srovnava nesrovnatelne. Netflixovy obsah neni pro kazdeho. To ze to Vam vyhovuje nemusi platit na vetsinovou populaci. Zvlast kdyz porovnavate UK (jestli se tam jeste zdrzujete) a CR.
Reklama utoci na podvedomi. Takze je mozne, ze piseme jak nenavidime toho zeleneho hyperaktivniho skreta, ale nakonec stejne preferujeme jeho eshop. Nejhorsi reklamy jsou ty, ktere obsahuji spoustu krasnych zaberu prirody a na konci se kratce objevi nazev firmy. Vyhozene penize.
Stále si myslím, že není daleko doba kdy chytrý, (tedy opravdu chytrý, ne to co se tím míní dnes,) televizor bude schopen na základě různých znaků, hlasu, nebo určitého grafického prvku označit právě vysílaný, nebo přehrávaný signál jako reklamu, a po dobu jejího trvání automaticky přejít na náhradní předvolený program.
Je možné aby si uživatel sám určité prvky zvolil jako určující, časem určitě vznikne i síťová služba, která se tomu bude věnovat.
Doba, kdy při přepínání mezi stanicemi jsme nuceni i více než desetkrát vyslechnout tutéž reklamu za jediný večer tak brzy skončí. Určitou roli bude hrát i zpětná vazba, protože taková masáž už nepřináší oné společnosti která si reklamu platí profit, ale jenom nenávist.
Domnívám se, že takto si budeme moci vymazat ze sledovaného pořadu jak obchodní společnost, tak vystoupení politika, jakož i pouhé, (a zvláště opakované) vyslovení jeho jména.