Hlavní navigace

Novoroční přípitek s upozorněním na konec DVB-T vidělo 1,6 milionu lidí

Sdílet

Filip Rožánek

Česká televize pojala novoroční přípitek o silvestrovské půlnoci jako příležitost, jak diváky upozornit na končící vysílání ve standardu DVB-T. Přání do nového roku pronesla meteoroložka Alena Zárybnická před předpovědní mapou, na které však symboly počasí nahradily varovné piktogramy s datem vypínání DVB-T.

„Zavedli jsme tento piktogram. Pokud ho vídáte na své obrazovce, pak víte, že se změny mohou týkat i vás. Se vším vám samozřejmě rádi poradíme,“ informovala diváky Zárybnická. V závěru přípitku se k ní přidal generální ředitel České televize Petr Dvořák a poděkoval divákům za důvěru a přízeň v roce 2019. „Ať je nový rok za každého počasí plný krásných zážitků s Českou televizí,“ dodal.

Novoroční přípitek byl druhým nejsledovanějším okamžikem silvestrovské noci po státní hymně. Vidělo ho 1,62 milionu diváků starších 15 let, podíl na sledovanosti byl 47,2 %. 

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?