Hlavní navigace

Novým obchodním ředitelem společnosti Atmedia se stal Robert Martiška

28. 6. 2018

Sdílet

Robert Martiška Autor: Atmedia

Od 1. července byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Do společnosti nastoupil v roce 2008 a po šest let působil na pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. 

V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu. Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po třech letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).