Dovětek.....při přechodu z tarifu Air L, který (jak jinak, v rámci zlepšování služeb (cen) skončil,) na stříbrný,..... nám, světě div se, vlastně v ČR NEDIV SE!!!!!! ..... operátorka bez našeho souhlasu a vědomí zapla vypnutou službu automatického obnovování dat. To je fakt vrchol drzosti. No, ale nakonec... Pokuta už za to byla, ale jistě nižší než zisk. Takový milionek lidí X datový balíček.... Praktiky opravdu hodné prestižní firmy jako je O2.
Dnes jsme s manželem opět získali vynikající zkušenost s O2. Po třech měsících aktivace služby, aniž by nás informovali, jednostranným úkonem vypli službu, čímž nás přinutili telefonovat operátorovi, a sjednat si službu jinou. Vzhledem k tomu, že operátoři zjevně neví stále co a jak, podávají mylné informace, jeden řekne, že služba bude zapnut do 24 hodin a po zavolání na operátora (dalšího, jiného,) omluví se a řekne, že služba bude za tři dny, jsme se rozhodli jejich služby ukončit a odejít jinam. Neskutečný binec a vůbec v Česku je to tak.... JAK S KÝM VYDRBAT... mimochodem, je mi velice líto, že o stálé klienty se nestaraji nikde, ať už jsou to společnosti energii nebo bankovní služby. Začnou se o vás starat a telefonovat a nabízet levnější službu, až když odcházíte. Neskutečně smutný přístup. Pokrivene charaktery všude, kam se podívám. Nepoctive praktiky....