co se týče reklamace (poškozrených, ztracených) tak máte paradoxně neskutečně větší úspěch u České pošty, která nedělá takové caviky a nezkouší první a poslední, jen aby vám nemusela (jako Packeta) vrátit ani 89 kč za to, že kurýr se vyflákl na pokus o druhé doručení.. sází čistě na to, že se nikomu nebude chtít je žalovat v bagatelním sporu se škodu pod 10.000 Kč, kdy není možnost odvolání a samotný soudní poplatek přijde na 1500 kč.
Nemyslel jsem si, ze to nekdy prohlasim ale jeste rad jsem se vratil k ceske poste. Takove doruceni nekam uplne jinam, protoze nez balik probublal zasilkovnou ,tak se pobocka zaplnila. To je k nezaplaceni. Kdyz neotevrete z-box tak jedine reseni je balik nechat vyhnit aby se vratil odesilateli je taky genialni. Na lince je jen plechova huba a otravny chat-bot a kdyz se podari nahodou dostat se k operatorce, nevi a nemuze nic vic nez vy z aplikace. Mohl bych pokracovat... Ta sluzba je proste defective by design, nemaji osetrene problemy.