Prima si jako představuje že na ty jejich reklamy které už člověk viděl 300x někde jinde ještě někdo reaguje a reálně je bere v potaz? Každý když je raklamni blok, buď přepne jinam s tím že za 7 minut se vrátí nebo jde na WC, udělat si kafe, na cigárko na balkón atd. Vůbec nechápu o co jim jde. Tímhle akorát poškozují IPTV protože když už to nebude člověk koukat živě tak už si to radši najde jinde. Při nejhorším to bude praktikovat dříve popsaným způsobem u originálních pořadů Primy.
Vaše odpověď nebyla žádána. Tak chytrý jedinec jako vy musí z členění diskuse jednoznačně vyrozumět na koho jsem reagoval. Až budete mít relevantní příspěvek do diskuse, ne jen to vaše neustálé opakování obecných frází a pouček, dejte vědět. Naprostá většina diskutujících zde asi má nějaký stupeň povědomosti o tom, jakou sledovanost má Prima... :-)
Vše ohledně reklamy stanovuje Zákon č. 231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání
§ 49 - Povinnosti při zařazování reklam, teleshoppingu a označení sponzora do vysílání
(4) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do plánovaného časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená reklama a teleshoppingové šoty.
§ 50 - Časový rozsah reklamy a teleshoppingu v televizním vysílání
(2) Čas vyhrazený reklamě a teleshoppingovým šotům v televizním vysílání provozovatelů vysílání nesmí přesáhnout v průběhu 1 vysílací hodiny 12 minut.
Jojo, pak hodinu dlouhý film trvá hodinu a půl, protože Prima má 3 reklamní bloky o délce 7 - 10 minut.
A sice to možná v reálu není, ale opravdu to kolikrát vypadá, že to je reklama obalená filmem, hlavně když po 10 minutách filmů je hned 10 minutový blok reklam, po dalších 20 minutách další, atd...
Kdyby reklamy byly přiměřené dlouhé, tak to dost lidí strpí, ale toto je přehnané.
Je to moje televize, můj ovladač, mnou placená IPTV a JÁ si budu rozhodovat, na co budu koukat. Nechci se dočkat časů, kdy mi Prima nebo Nova zakážou při reklamě přepínat programy. Já bych byl pro, aby Prima z O2 TV odešla. Neztratí jenom těch několik diváků, kteří při zpětném prohlížení přeskáčí reklamu, ale přijde o 600000 diváků on-line a to se vyplatí!
Moje odpověď byla nutná (a v takovém případě je váš postoj k ní zcela bezpředmětný), jelikož svoje bláboly vystavujete ve veřejném prostoru a je tedy potřeba vše uvést na pravou míru, aby se náhodou nestalo, že vám někdo neznalý i nedejbože uvěří (byť je nadmíru jasné, že to mohou být tak setiny procent čtenářů, víc sotva).
Nikdo te nenuti ty reklamy obalene filmem sledovat. Nebo u vas doma je nejaka hlidka s kulometem, co te nuti? Pokud ano beru zpet a pokud ne, je to tve sobodne rozhodnuti.
A pokud se neco rozhodnu konzumovat, tak slusny clovek, opakuji slusny clovek respektuje prani toho, co tu sluzbu nabizi. A pokud ji nabizi s reklamou, je slusne to akceptovat, byt se mi to nemusi libit. A pokud mi to vadi, tak holt jdu jinam.
Pokud pises "nezajem" je vice reseni, tak ok, jdi do jineho reseni, ale proc tak potrebujes obcuravat ty podminky, kdyz mas tedy vice reseni,
A ze firma vydela? No predpokladam, ze do prace (ci do podnikani) taky chodis proto, abys vydelal. Nebo je to neco neobvykleho, ze te to tak udivuje a zarazi?
Vaše odpověd nebyla žádána. Tak chytrý jedinec jako musí z členění diskuse jednoznačně vyrozumět na koho jsem reagoval. Až budete mít relevantní příspěvek do diskuse, ne jen to vaše neustálé opakování obecných frází a pouček, dejte vědět. Naprostá většina diskutujících zde asi má nějaký stupeň povědomosti o tom, že za vysílací práva se platí a že nerostou na stromech... :-)
Jistě, film jim nepatří (byť někdy i může), ale práva na jeho odvysílání musela daná stanice koupit.
A ten obecný blábol o sledování reklam obalených filmem si můžete odpustit, když si každý může dohledat, jaká max. délka reklamy může být dle zákona. Pro vaši informaci je to 1/5 za hodinu. Takže ani při největší snaze to nikdy nebude reklama obalená filmem, ale vždy jenom film s max. 1/5 reklamy v něm.
"Pokud ti někdo posílá film" Jenže ten film jim nepatří, tak co tu mluvíte něco o nějaké slušnosti? Ano, jasné, televize žije z reklam. Ale sloedovat reklamy obalené filmem jen proto aby jedna firma vydělala, tak to díky, nezájem, je víc řešení (jak s reklamou, tak bez ní). A nemyslete si, že tohle nevědí...
Řeší se to, aby to u všech fungovalo stejně, aby byly podmínky jasné a pro všechny stejné. Pokud Prima měla nejdříve dvě varianty a teď čtyři, tak to není v pořádku.
Stejně tak váš test u jednoho operátora je velice úsměvnou poznámkou. Možná byste se k věcem, kterým rozumíte jako koza petrželi neměl vyjadřovat. Ale vzhledem k Vaší aktivitě zde je jasné, že máte názor na vše. Nejste Vy spíš brouk Pytlík?
Prima všem operátorům nepochybně svůj postoj k přetáčení reklam sdělila už dávno, takže proč to tito řeší až dnes? Navíc test už kdysi provedl Skylink u služby live, takže to opět není žádná novinka. A jelikož to ve světě funguje, tak je zbytečné vymýšlet již vymyšlené a stačí použít technické řešení, které se jinde osvědčilo.