Jojo, pak hodinu dlouhý film trvá hodinu a půl, protože Prima má 3 reklamní bloky o délce 7 - 10 minut.
A sice to možná v reálu není, ale opravdu to kolikrát vypadá, že to je reklama obalená filmem, hlavně když po 10 minutách filmů je hned 10 minutový blok reklam, po dalších 20 minutách další, atd...
Kdyby reklamy byly přiměřené dlouhé, tak to dost lidí strpí, ale toto je přehnané.
"Pokud ti někdo posílá film" Jenže ten film jim nepatří, tak co tu mluvíte něco o nějaké slušnosti? Ano, jasné, televize žije z reklam. Ale sloedovat reklamy obalené filmem jen proto aby jedna firma vydělala, tak to díky, nezájem, je víc řešení (jak s reklamou, tak bez ní). A nemyslete si, že tohle nevědí...
Vaše odpověd nebyla žádána. Tak chytrý jedinec jako musí z členění diskuse jednoznačně vyrozumět na koho jsem reagoval. Až budete mít relevantní příspěvek do diskuse, ne jen to vaše neustálé opakování obecných frází a pouček, dejte vědět. Naprostá většina diskutujících zde asi má nějaký stupeň povědomosti o tom, že za vysílací práva se platí a že nerostou na stromech... :-)
Jistě, film jim nepatří (byť někdy i může), ale práva na jeho odvysílání musela daná stanice koupit.
A ten obecný blábol o sledování reklam obalených filmem si můžete odpustit, když si každý může dohledat, jaká max. délka reklamy může být dle zákona. Pro vaši informaci je to 1/5 za hodinu. Takže ani při největší snaze to nikdy nebude reklama obalená filmem, ale vždy jenom film s max. 1/5 reklamy v něm.
Vše ohledně reklamy stanovuje Zákon č. 231/2001 Sb. o provozování rozhlasového a televizního vysílání
§ 49 - Povinnosti při zařazování reklam, teleshoppingu a označení sponzora do vysílání
(4) Provozovatel televizního vysílání s licencí nesmí vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Provozovatel rozhlasového vysílání s licencí nesmí vysílání zpravodajských pořadů přerušit reklamou nebo teleshoppingovými šoty více než jednou za každý plánovaný časový úsek v trvání alespoň 30 minut. Do plánovaného časového úseku vysílání filmů vyrobených pro televizi, kinematografických děl a zpravodajských pořadů se započítává zařazená reklama a teleshoppingové šoty.
§ 50 - Časový rozsah reklamy a teleshoppingu v televizním vysílání
(2) Čas vyhrazený reklamě a teleshoppingovým šotům v televizním vysílání provozovatelů vysílání nesmí přesáhnout v průběhu 1 vysílací hodiny 12 minut.
Nikdo te nenuti ty reklamy obalene filmem sledovat. Nebo u vas doma je nejaka hlidka s kulometem, co te nuti? Pokud ano beru zpet a pokud ne, je to tve sobodne rozhodnuti.
A pokud se neco rozhodnu konzumovat, tak slusny clovek, opakuji slusny clovek respektuje prani toho, co tu sluzbu nabizi. A pokud ji nabizi s reklamou, je slusne to akceptovat, byt se mi to nemusi libit. A pokud mi to vadi, tak holt jdu jinam.
Pokud pises "nezajem" je vice reseni, tak ok, jdi do jineho reseni, ale proc tak potrebujes obcuravat ty podminky, kdyz mas tedy vice reseni,
A ze firma vydela? No predpokladam, ze do prace (ci do podnikani) taky chodis proto, abys vydelal. Nebo je to neco neobvykleho, ze te to tak udivuje a zarazi?
Moje odpověď byla nutná (a v takovém případě je váš postoj k ní zcela bezpředmětný), jelikož svoje bláboly vystavujete ve veřejném prostoru a je tedy potřeba vše uvést na pravou míru, aby se náhodou nestalo, že vám někdo neznalý i nedejbože uvěří (byť je nadmíru jasné, že to mohou být tak setiny procent čtenářů, víc sotva).