Hlavní navigace

PPF: Nemůžeme konkurovat Netflixu, proto kupujeme CME

Sdílet

Filip Rožánek 18. 11. 2019
CME logo

Manažer Ladislav Bartoníček, minoritní akcionář PPF zodpovědný za telekomunikace, poskytl rozhovor pro Seznam, ve kterém vysvětluje nedávnou dohodu o převzetí mediální společnosti CME. 

„Hovoříme-li o CME, tak nám bylo předhazováno, že jsme tu transakci udělali kvůli TV Nova. My ale kupujeme televize v pěti zemích a za poměrně velký obnos. Bylo by absurdní takovou investici dělat pro to, abychom mohli pět minut ve zprávách protlačovat nějaký obsah, což jsme nikdy nedělali a dělat nebudeme,“ prohlašuje Bartoníček.

Zahraniční televize si podle něj PPF prozatím ponechá. „Nejde nám o to, aby se divize telekomunikací a médií vyrovnala financím, jde nám o zajímavé byznysové příležitosti. V rámci telekomunikací – bez televize – se dnes bavíme o EBITDA 1,250 miliardy eur. To je spousta peněz,“ dodal.

Pořízení CME podle jeho slov dává smysl kvůli zaměření na lokální obsah. „Nejsme schopni a nechceme konkurovat Apple TV nebo Netflixu, zajímavá je pro nás schopnost generovat kvalitní lokální obsah,“ řekl doslova. Do této kategorie přitom řadí jak sportovní přenosy s účastí českých týmů, tak silné programové formáty, jako je třeba Ulice.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.