PPF vybrala nového generálního ředitele CME. Mediální firmu povede Sam Barnett

8. 4. 2025

Sdílet

Sam Barnett Autor: CME
Sam Barnett

Mediální firmy skupiny PPF ve střední a východní Evropě bude řídit Sam Barnett. Manažer se od května ujme vedení skupiny CME, kde nahradí Didiera Stoessela.

„Jsme si jisti, že jeho globální manažerské zkušenosti a odborné znalosti z něj činí tu nejlepší možnou osobu pro úspěšné směřování skupiny CME do dalších let,“ prohlásil Didier Stoessel. Ten je kromě řízení CME na českém a rumunském trhu také investičním ředitelem PPF. Právě této funkci se bude od května věnovat naplno.

„Těším se na to, že Sam a management CME povedou společnost k dalším úspěchům a nadále budou využívat veškeré možné příležitosti k rozvoji digitální transformace skupiny na všech trzích,“ dodal Didier Stoessel.

Sam Barnett své jmenování komentoval: „Probíhající digitalizace mění zvyklosti diváků a je proto obrovskou příležitostí, kterou již nyní CME maximálně využívá. Velmi se těším na to, že budu přispívat k budování této strategické výhody a udržovat vedoucí postavení CME jako hlavního zdroje videoobsahu ve střední a jihovýchodní Evropě.“

Sam Barnett je britský a francouzský občan, který déle než dvacet let zastává přední manažerské pozice. Byl například generálním ředitelem MBC Group, mediální společnosti na Blízkém východě s denní sledovaností 140 milionů diváků. Začátkem tohoto roku dohlížel na první úspěšnou veřejnou nabídku akcií MBC na saúdské burze.

„Svými pracovními a životními zkušenostmi na mnoha trzích, od rodné Velké Británie po Nový Zéland, Keňu a Spojené arabské emiráty, přináší Sam Barnett skutečně globální zkušenosti odpovídají důležitosti mezinárodního byznysu skupiny CME,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Než nastoupil do médií, pracoval Sam Barnett v sektoru management consultingu u společností PwC a Arthur Andersen. Má titul z ekonomie na Cambridge University a titul MBA z INSEAD. Sam Barnett se přestěhuje do Prahy, kde má skupina CME své sídlo.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).