Hlavní navigace

Pražský Dopravní podnik hledá nového dodavatele elektronických jízdenek

16. 9. 2019

Sdílet

DPP

Dopravní podnik hlavního města Prahy dnes vypsal výběrové řízení na nového provozovatele systému elektronických jízdenek, nabízí 228 milionů (cena zakázky bez DPH). Výběrové řízení by mělo být zveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek ve středu.

Smlouva se společností Globdata, která služby SMS jízdenek poskytuje dopravnímu podniku nyní (již od roku 2008), vyprší na konci letošního roku a byla v minulosti několikrát napadána pro svoji údajnou nevýhodnost. S vítězem tenderu DPP uzavře smlouvu na tři roky.

Nový systém musí být dimenzován na objem SMS jízdenek odpovídající cca 1,17 miliardám přepravených cestujících ročně a téměř 19 milionům prodaných elektronických jízdenek (18,97 milionů SMS jízdenek v roce 2017 a 18,96 milionů o rok později). Jednou z podmínek účasti v řízení je doložení seznamu významných služeb, které za poslední tři roky zájemce poskytoval. Alespoň v jednom případě se přitom musí jednat o službu v jejíž rámci poskytovatel zajistil prodej minimálně jednoho milionu SMS dokladů pro jednoho objednatele a alespoň tři tisíce kontrol platnosti SMS dokladů. Další podmínkou je existující technické propojení na SMS centra všech tří největších mobilních operátorů v České republice.

„Nabídky budeme vyhodnocovat na základě nejnižší ceny za poskytované služby, v tomto případě vyjádřené velikostí marže z tržeb. Našim cílem je zredukovat náklady na provoz služby SMS jízdenek. Vyhlášení výsledků výběrového řízení předpokládáme zhruba v polovině letošního listopadu. Následovat bude proces podpisu smlouvy, kterou s vítězem tendru uzavřeme na tři roky. Nový dodavatel by měl zahájit provoz systému SMS jízdenek na začátku letošního prosince,“ prohlásil Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).