Hlavní navigace

Prima předělala web, na kterém propaguje technologii HbbTV

Sdílet

Filip Rožánek

Televize Prima nasadila novou podobu webu Červené tlačítko, který se zaměřuje nejen na nejdůležitější informace o technologii HbbTV a podrobnosti ohledně jejího fungování, ale i na informace pro inzerenty. 

„Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, už přesahuje dva miliony. Skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka. Díky tomu se HbbTV platforma dostává do popředí zájmu inzerentů. Rozhodli jsme se pro ně vytvořit novou speciální sekci, kde se mohou například dočíst o benefitech kampaní na platformě HbbTV, možnostech cílení na diváky či novinkách ze světa HbbTV,“ popisuje nový portál Daniel Grunt, ředitel nových médií skupiny Prima.

V televizi, na internetu a na sociálních sítích zároveň začíná další kampaň na podporu hybridní televizní technologie.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?