Hlavní navigace

Prima předělala web, na kterém propaguje technologii HbbTV

Sdílet

Filip Rožánek 28. 11. 2019

Televize Prima nasadila novou podobu webu Červené tlačítko, který se zaměřuje nejen na nejdůležitější informace o technologii HbbTV a podrobnosti ohledně jejího fungování, ale i na informace pro inzerenty. 

„Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, už přesahuje dva miliony. Skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka. Díky tomu se HbbTV platforma dostává do popředí zájmu inzerentů. Rozhodli jsme se pro ně vytvořit novou speciální sekci, kde se mohou například dočíst o benefitech kampaní na platformě HbbTV, možnostech cílení na diváky či novinkách ze světa HbbTV,“ popisuje nový portál Daniel Grunt, ředitel nových médií skupiny Prima.

V televizi, na internetu a na sociálních sítích zároveň začíná další kampaň na podporu hybridní televizní technologie.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2019 11:54

    eking

    Před několika lety to byly právě stanice skupiny Prima, které mě donutili HbbTV na své TV vypnout. Reklamy překročili únosnou mez.