Hlavní navigace

R2B2 spustili nový typ cílení na značky televizorů. Jako první jej využil Skylink

Sdílet

Jan Brychta 30. 8. 2018

Další, v pořadí už osmý způsob cílení reklamy, a sice na konkrétní značky a modely televizorů, nabízí programatický nákup reklamy v HbbTV přes síť R2B2 Multiscreen. Reklamní sdělení mohou inzerenti zacílit na diváky vlastnící značky televizorů, na nichž je dostupné HbbTV, jako jsou např. LG, Samsung, Panasonic a další. Zásah lze zpřesnit o série televizních přijímačů nebo konkrétní modely.

Inzerent může reklamní sdělení zacílit například na OLED série televizorů nebo si vybrat starší modely podle jejich obchodního označení, říká David Kratochvíl, Key Client Manager ve společnosti R2B2. Nově dostupná metoda cílení je k dispozici pro oba trhy, na kterých společnost R2B2 provozuje svou reklamní síť v rámci HbbTV, tedy v Česku i na Slovensku.

Nový typ cílení už ve své kampani vyzkoušela společnost Skylink pro svou aplikaci Skylink Live TV. „Naše aplikace je dostupná zatím jen pro chytré televize Samsung vyrobené od roku 2015. Ve spolupráci s R2B2 a za použití nové metody cílení jsme tak byli schopni vybrat značku a rok výroby televizorů. Tím jsme se dostali k segmentu diváků s televizory připojenými k internetu splňující tyto podmínky a mohli jim tak nabídnout stažení aplikace na zkoušku zdarma,“ popisuje praktické využití Tomáš Jelínek, Online Marketing Manager ve společnosti Skylink.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2018 13:09

    Pamětník

    Nevadí mi, že nechápu tu snahu zavádět produkty, které mohou být uplatněny jen u některých značek TV, jejich kategorie, ročníku, typu obrazovky a pod.. Buď je potom zásah diváků velmi omezený, nebo si snad mají pořizovat více značek TV, aby mohli využít některé selektivní služby? Nebyla by lepší standardizace?