Hlavní navigace

Rádio Zet se přejmenovalo na Rádio Z, staničním hlasem je Martin Hofmann

20. 4. 2020

Sdílet

Martin Hofmann jako staniční hlas Rádia Z Autor: Active Radio

Herec Martin Hofmann, kterého diváci znají například ze seriálu Most!, se stal staničním hlasem soukromého zpravodajského Rádia Z. Původní název této stanice byl Rádio Zet. Přejmenováním vrcholí změny, které mají vést ke zvýšení poslechovosti tohoto projektu.

Ve všední dny vysílá Rádio Z česky od 6 hodin do 18 hodin, o víkendu pak od 7 hodin do 19 hodin. Ve zbytku času přebírá vysílání BBC World Service. „S přechodem země na nouzový stav vysíláme dvanáctihodinové kontinuální zpravodajství,“ uvedl šéfredaktor Rádia Z Ondřej Kopa.


Autor: Active Radio

Nové logo

Program nabízí více živých rozhovorů, sleduje informace z tiskových konferencí a o víkendu jsou zprávy každých 30 minut. „Kromě toho mohou posluchači ve všední dny slyšet každou hodinu dvouminutový zpravodajský přehled z BBC World Service,“ vysvětlil Karel Novák, ředitel strategického rozvoje zpravodajství Active Radio.

Rádio Z patří stejnému majiteli jako Evropa 2 nebo Frekvence 1. Na rozdíl od těchto úspěšných stanic však dlouho nedokázalo oslovit dostatečný počet posluchačů, kteří dávají přednost veřejnoprávnímu ČRo Plus. Podle posledního měření poslechovosti mělo Rádio Z v druhém pololetí loňského roku jen kolem devíti tisíc posluchačů denně.

Program Rádia Z

Všední dny

  • 06:00—09:30 Ráno s Helenou Šulcovou
  • 09:30—13:00 Dopoledne na Rádiu Z
  • 13:00—16:30 Odpoledne na Rádiu Z
  • 16:30—17:00 Publicistika Rádia Z
  • 17:00—17:30 Business na Rádiu Z
  • 17:30—19:00 Dojezd Rádia Z
  • 19:00—06:00 BBC World Service

Víkend

  • 07:00—19:00 Víkend s Rádiem Z: zprávy a to nejlepší z vysílání
  • 19:00—07:00 BBC World Service

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).