Hlavní navigace

Rohlík.cz hlásí tržby 960 milionů a plánuje rozšíření do dalších měst

David Slížek

Testování nových doručovacích metod, zefektivnění logistiky a rozšíření do dalších měst Česka. To jsou plány, které si pro letošní rok předsevzal online supermarket Rohlík.cz. 

Za loňský rok hlásí zvýšení obratu na 960 milionů Kč. „Loni jsme si dali za cíl v Praze a Brně utržit 750 milionů Kč a další stovky milionů přidat díky územní expanzi. Nakonec byl zájem pražských a brněnských zákazníků vyšší, než jsme plánovali,” říká k výsledkům zakladatel služby Tomáš Čupr

Do nových měst se tak Rohlík rozšířil až letos v lednu, kdy začal doručovat zákazníkům v Plzni, Liberci, Ústí nad Labem, Hradci Králové a Pardubicích. Tam ovšem zatím nenabízí dovoz do 90 minut jako v Praze, ale snaží se dostat pod čtyři hodiny. Na letošní rok je v plánu další expanze.

Reportovaný růst obratu Rohlíku těsně pod miliardu korun je úctyhodný. Pro srovnání – v roce 2015 firma ohlásila tržby ve výši 300 milionů Kč. Projekt má za sebou teprve dva a půl roku existence, takže o zisku zatím nemůže být řeč. Majitelé peníze investují do rozvoje firmy a spíše jí vypomáhají finančními injekcemi. 

Podle údajů v obchodním rejstříku tak na konci loňského roku dva podílníci (Radek Švec z Enernu a firma M&P Investiční, za kterou stojí Martin Piškanin z logistického koncernu firmy HOPI) vlili v rámci příplatku mimo základní kapitál do Rohlíku skoro 10,5 milionu Kč.

Našli jste v článku chybu?