Plzeň, Liberec, Ústí nad Labem, Hradec Králové a Pardubice. Rohlík v nových městech neoperuje s devadesátiminutovým rozvozem, ale snaží se dostat pod čtyři hodiny.
Zákazníky obsluhuje z pražského skladu, a to výhradně prostřednictvím vlastních aut a kurýrů. V roce 2016 jsme se soustředili na Prahu. Poptávka je zde tak velká, že na expanzi nebyl prostor. Letos jsme po Liberci, Ústí nad Labem, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích připraveni se postupně rozšířit i do dalších měst,
tvrdí zakladatel firmy Tomáš Čupr.
Firma už po novém roce přišla i se svou vlastní značkou a zkouší rozvážet zboží i na benzinové pumpy v okolí Prahy. S rozšířenými možnostmi dopravy nákupů experimentuje i konkurenční Koloniál.
Ten třeba loni začal zkoušet závozy mezi desátou večerní a půlnocí. Během loňského roku už odběrná místa testoval s tím, že je chce ve větším letos.
Zároveň aktuálně předělal web a chce se letos definitivně pozicovat jako místo pro velké rodinné nebo firemní nákupy. Nový web přišel i s loajalitním programem, který vrací až 2 procenta z hodnoty nákupu v rámci kreditů pro další objednávku. V březnu má přijít dynamické naceňování, které bude u vybraných výrobků snižovat cenu za kus s narůstajícím množstvím.