Hlavní navigace

Rohlík získal od investorů skoro 5 miliard korun, obrat loni zvýšil na téměř 8 miliard

Sdílet

Ondřej Novák 2. 3. 2021

Skupina Rohlik Group, do které spadá český online supermarket Rohlík.cz, získala od investorů 190 milionů eur (cca 5 miliard korun), které využije na expanzi v rámci evropských trhů. Obrat firmy loni přesáhl 300 milionů eur (necelých 8 miliard korun) a meziročně stoupl o více než 100 %. V online supermarketu v uplynulém roce nakoupilo 750 tisíc zákazníků.

Hlavními investory Rohlíku se staly Partech a Index Ventures, k investici se připojily i fondy EBRD, J&T Banka, Quadrille Capital, R2G a stávající investor Enern. Peníze firma použije na expanzi na stávajících trzích v Maďarsku a Rakousku. Nově chce také letos expandovat do Německa. „Díky financím budeme schopni urychlit náš růst a pokračovat v investicích do našich technologií a zlepšování služby,“ říká výkonný ředitel Rohlik Group Tomáš Čupr.

„Očekáváme, že naše aktivity rozhýbou trh a přinutíme všechny hráče na retailovém trhu zrychlit. Na rozdíl od ostatních hráčů v online doručování potravin se nesoustředíme pouze na omezený výběr položek a jejich rychlé dodání, ale chceme uspokojit skutečné potřeby rodin napříč Evropou,“ dodává Čupr. 

Našli jste v článku chybu?
  • 2. 3. 2021 12:07

    Ja_uz_budu_hodny_dedecku

    Jen doladit kvalitu komunikace produktů, k tomu dodat nějaké přemýšelní a bude to super služba. Zatím moc řešení v otázkach kusových prodejů např. zeleniny a ovoce není. Myšleno např. kusová cibuel. Někdy přijde kus jako ping pongový míček, jindy pomalu jako pomelo. Ano, zaplatím za váhu, ale když potřebuji nějaké standardní velikosti a počítám s tím, je to složité. Např. u banánu už dorazily i nějaké snad 5 cm kousky. Ano místo jednoho dali tři... ale to je k ničemu.

    Druhým bodem je problematický nákup na váhu s dodatkem, že počet kusů bude dle váhy. Např. kuřecí stehna... někdy jsou dvě, jindy tři a s ohledem na to, že člověk většinou vaří na porce je to složité předjímat, tkaže pak někdy chybí a jindy přebývá.

    Zbytek je asi cajk. Servis dobrý, doručitelnost produktů stoupla, kvalita taky, už se mi nestává, že bych vyhazoval např. ryby. Jen jsou dost často "prázdné regály". Takže já jsem spokojený a ať se daří.