Hlavní navigace

RRTV zahájila správní řízení s Českým rozhlasem ohledně reportáží o Agrofertu

Jan Brychta

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se rozhodla zahájit správní řízení s Českým rozhlasem, který mohl podle názoru radních odvysílat neobjektivní a nevyvážené informace. 

Námitka se týká odvysílání série zpravodajských příspěvků během loňského listopadu a pořadu Dvacet minut Radiožurnálu, které se zabývaly obhospodařováním pozemků s neznámým majitelem.

Podle RRTV (PDF) mohlo v těchto příspěvcích a pořadu dojít k nedostatečně objektivní prezentaci problematiky pobírání dotací na hospodaření na pozemcích bez právního důvodu, kdy vyjádření k této problematice získaná od nezávislých odborníků nebyla ověřena v souvislosti s platnou právní úpravou, a k vyjádření odborníků nebyla získána přímá reakce od společnosti AGROFERT, a.s., která byla přímo zmiňována

Našli jste v článku chybu?