Hlavní navigace

Sametová sledovanost. Kolik lidí vidělo demonstraci Milionu chvilek a další pořady?

18. 11. 2019

Sdílet

Vysílání ČT24 17. listopadu 2019 Autor: Česká televize

Víkendový program tuzemských televizních stanic ovlivnilo 30. výročí sametové revoluce. Nejvýrazněji se různým akcím věnovala zpravodajská ČT24, pro kterou šlo o jedno z nejrozsáhlejších vysílání v její historii. 

V neděli 17. listopadu se ČT24 věnovala oslavám celý den. „Mimořádné vysílání přineslo i mimořádnou sledovanost. Celodenní share ČT24 byl 6,43 %,  jedna z nejvyšších hodnot roku. Celkem ČT24 včera dokázala oslovit 1 milion a 758 tisíc diváků starších 15 let,“ sdělila Digizone.cz mluvčí České televize Karolína Blinková.

Přímé přenosy pietních a vzpomínkových akcí v neděli zaujaly průměrně 146 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 6,7 %. Nejsledovanější byla část po poledni (12:10–13:05) – 252 tisíc diváků, share 11,96 %.

Nedělní Události sledovalo na ČT1 a ČT24 919 tisíc lidí, podíl na sledovanosti dosáhl 24,23 % a reach představoval 1,32 milionu diváků.

Sobotní Studio ČT24 v čase 13:30–17:00, jehož součástí byl i přímý přenos z demonstrace Milionu chvilek pro demokracii na pražské Letné, vidělo v průměru 167 tisíc diváků, podíl na sledovanosti byl 9,93 %. Konkrétní úsek od 14 do 16 hodin (oficiální doba konání demonstrace) měl průměrnou sledovanost 166 tisíc lidí, podíl na sledovanosti 10,35 % a reach 455 tisíc diváků.

Speciální pořad Dnes před 30 lety (neděle od 21:30 na ČT1) vidělo 273 tisíc lidí, share byl 8,43 %. Televize Nova na nedělní večer zařadila dokument Cesta ke svobodě, jenž si připsal 329 tisíc diváků. 

Z pohledu sledovanosti byly tradičními taháky víkendového vysílání sobotní StarDance na ČT1 (1,35 milionu diváků) a nedělní detektivka Dáma a Král na Nově (1,03 milionu diváků).

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).