Také jsem byla zákazníkem Flix a jaké bylo překvapení když jeden den o půlnoci přišel email že během pár dní skončí a ještě lepší bylo že to nebylo pár dní ale pár hodin a to druhý den dopoledne.Nu což ,tak jsem si hned sama srovnala nabídky...no co si budeme povídat moc není co srovnávat objednala službu,zavolala technika a za 2dny už mi běžela znova tv.A že Flix ihned odpojil telefonní linku tak to byla největší pecka,asi nechtěli poslouchat naštvané klienty...no takový je prostě přístup ke všemu tady v Čechách .
Ano o IPTV tu nejde ale když Vám zákazníci zůstanou neočekávaně bez TV ,FLIX dělá mrtvého brouka a DIGI se nebylo ještě schopno ozvat, uděláte pro zákazníka alespoň to že mu prozatímně dáte alternativní službu. Přeci jen spousta zákazníků to měla jako jediný způsob příjmu TV signálu a najednou neměli nic. Kdyby FLIX dodržel prvotní termín do kdy služba měla být funkční nebo alespoň komunikoval....Tohle byla prasárna
Ondras: Technici SAT operátorů jezdí nahrazovat IPTV? Po pravdě, nějak nerozumím řeči vašeho kmene, tady se vůbec o žádné IPTV nemluvilo. Nahrazovaný je Flix (satelit) a nahrazován je většinou DIGI (také satelit). Pokud někdo z klientů Flixu má zájem a odpovídající připojení, může si přibrat NAVÍC Digi2Go (OTT služba).
Trochu jste to domotal, píšu to samé, co vy. Služba Digi2Go bude navíc a pochopitelně samostatně. Vy musíte mít asi smutný život, takto se realizovat. Ale když to považujete za nutné, prosím, neostýchejte se...
A co kdyby jste něco sepsal, pod svým jménem a zaslal to na adresu redakce k uveřejnění? :-)