Hlavní navigace

Seriál Hra na oliheň překonal rekordy na Netflixu

14. 10. 2021

Sdílet

Hra na oliheň (Squid Game) Autor: Netflix

Jihokorejský seriál Hra na oliheň si v prvních 17 dnech od premiéry spustilo 111 milionů uživatelských účtů na Netflixu. Firma to sdělila prostřednictvím svého twitterového účtu. Je to poprvé, co nějaký seriál na Netflixu zaujal více než 100 milionů účtů během prvních 28 dnů.

Devítidílná Hra na oliheň (Squid Game) je nejsledovanějším pořadem Netflixu v 94 státech. Ve Spojených státech amerických nebyl žádný jiný seriál nenatočený v angličtině na prvním místě tak dlouho. 

Seriál vypráví příběh 456 lidí, kteří se v životě potýkali s finančními problémy. Všichni jsou pozváni do tajemné soutěže o přežití. Soutěží v sérii tradičních dětských her, které ale mají smrtící následky, a riskují své životy, aby se utkali o výhru 45,6 miliardy jihokorejských wonů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2021 13:25

    Martin P.

    Celosvětově už tolik neporoste.
    Korejská kinematografie a popkultura je mnohdy u mladých hype téma jenže taky odlišná kultura má své hranice. A stejně jako bollywoodské "trháky" které vidí mnohonásobně víc lidi za hranice uspěje jen u konkrétní množiny diváků. Hodnocení tak tvoří většinou fanoušci a mnoho lidí to prostě nezajímá tak, že to ani nepotřebují hodnotit. Sledovanost je pak třeba nižší než 20% diváků Hry o trůny , nebo i o tisíce než normalizační cajdák Sanitka.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).