Seznam se snaží postupně odpoutat od čistě na reklamě založeného modelu a proměnit se v platformu, která propojuje uživatele, placený obsah médií a nové AI funkce, aby dokázal ustát rostoucí tlak sociálních sítí, globální konkurence amerických gigantů a generativní umělé inteligence na tradiční obchodní modely. Nakonec vždycky přežije ten, kdo se dokáže přizpůsobit měnící se situaci – ať už jde o rozšíření internetu, sociálních sítí nebo nástup AI.
U své terestrické licence pro Seznam.TV se taky nejdřív kasali, jak mají miliony diváků na Streamu a že jim to bohatě stačí na naplnění jednoho lineárního programu. :-)
A dnes?
18:05 Věřte nevěřte (23)
19:10 Vražedná čísla V (10)
20:10 Chlapci a chlapi (2)
21:25 Chlapci a chlapi (3)
22:40 Černí baroni
Takže ze Streamu na svém lineárním programu v hlavním vysílacím čase nemají nic. :-)
Dnešní podoba je taková xtá kopie Barrandova, Joj Family apod., tedy vcelku zbytečná, ostatně sledovanost odpovídá obsahu.