Hlavní navigace

Seznam.cz si chce sáhnout na další část trhu, začíná s mediálním zastupitelstvím

Sdílet

David Slížek 13. 8. 2018

Portál Seznam.cz rozšiřuje své služby pro provozovatele webů. V rámci programu Seznam Partner jim začíná nabízet mediální zastupování, tedy kompletní zprostředkování prodeje reklamy na jejich webu. 

„Na webové stránky našich partnerů můžeme vydávat jak inzerci skrze reklamní systém Sklik, tak i další programatickou reklamu z RTB systémů,“ popisuje na blogu firmy ředitel divize Reklamy Ondřej Krišica.

Vydavatelé si mohou u Seznamu domluvit buď úplné zastupování, nebo přes něj prodávat jen část reklamního prostoru a další část prodávat samostatně. 

Pro Seznam je služba samozřejmě také zajímavá: jednak si provozovatele může připoutat ke svým reklamním systémům, a pak také za mediální zastupování od webů dostává zaplaceno. „Seznam. cz weby v mediálním zastupování odměňuje standardním způsobem – podílem z prodané reklamy. Paušální poplatky žádné nejsou,“ doplnila na dotaz Lupy Kristýna Čechmanová, konzultantka programu Seznam Partner.

Konkrétní podmínky služby firma na webu neuvádí s tím, že zájemci o více informací mohou firmě napsat e-mail.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2018 8:31

    Klik je cvik (neregistrovaný) 84.19.86.---

    Je to poněkud úsměvné, protože před pár lety měl seznam.cz studii že se zaměří na weby firem a živnostníků v ČR a skutek utek i přesto že ze studie bylo vyplývalo jak malý počet firem a živnostníků nemá vlastní web. Tuším že se tehdy jednalo o nějakých 30% . A dnes chce na právě ony stále neexistující weby cílit s reklamou a poradenstvím ? :)

  • 3. 9. 2018 15:13

    Týna (neregistrovaný) 2a02:598:7000:----:----:----:----:----

    Jen doplním, že služba mediální zastupování je určena pro majitele obsahových webů, ne weby živnostníků a malých firem. Tedy pro vydavatele obsahu, ať už zpravodajského či lifestylového.