Principiálně mi to přijde OK. Buď platím sledováním reklamy nebo si zaplatím službu bez reklamy.
Vzhledem k tomu, že IPTV poskytovatelé platí televizím (a ne TV jim jako v terestrice), tak je dobře, že se základní volba nerovná terestrice, tj. reklama je na IPTV kratší.
Akorát mě zajímá:
- jestli ten 3 minutový blok je čistý čas (reklama, sponzoři, upotávky apod.) nebot to je 3m reklama a zbytek?
- je ta reklama 1:1? Nebo těch 3m bloků tam je víc? To by pak taková výhra nebyla
Pokud to bude 1:1 a jen 3m, pak to možná dost lidí zkousne. A cena 69kč za balík bez reklam je už jen tržní nabídka a záleži jak moc akceptovatelná diváky.
Co mi ale vadí, je že IPTV musí bundlovat vše od Primy a nemůžou to udělat jako volitelný balíček. Pak se teprve vidělo kolik uživatelů chce kanály Primy.