Na dubnové konferenci IAC 2019 nechtěl zástupce Seznam.cz uvést konkrétní čísla o sledovanosti TV Seznam. „To jsou věci, které nejsou úplně veřejné. Drží se na relativně nízkých číslech,“ odpověděl tehdy obsahový ředitel Igor Kalaš.
Jak na svém blogu upozornil Pavol Mačinga, „relativně nízká čísla“ znamenají v praxi share kolem 0,2 % v cílové skupině diváků starších 15 let.
Data vycházejí z oficiálního měření sledovanosti, které zajišťuje agentura Nielsen Admosphere. Například ve 20. týdnu letošního roku byl podle Asociace televizních organizací průměrný share TV Seznam 0,18 % (15+, celý den). ČT24 měla za stejné období průměrný share 3,62 %.
„Určitě plánujeme změny v programové skladbě. Některé budou vidět už v létě, respektive od podzimního programového schématu. Jednoznačně většina produkce generuje většinu své sledovanosti na internetu, to mohu potvrdit,“ připustil Igor Kalaš na IAC 2019.
O Televizi Seznam jsme mluvili v březnu s předsedou představenstva Seznam.cz Pavlem Zimou.
Rozhovor si můžete pustit i jako podcast: