Hlavní navigace

Směr internet. Web Annonce poprvé trumfl v tržbách papírové vydání

Jan Beránek

Inzertní server letos poprvé překonal tržbami svého papírového bratra. Nakročeno už k tomu měl loniTržby z webu už loni posunuly výsledky firmy na desetimilionový provozní zisk při 55milionových tržbách. Přesné výsledky letošního roku firma zatím nemá.


Zdroj: Annonce

Podíl příjmů z tištěné a on-line verze Annonce.

Vydavatelství chce směr vedoucí k on-line vydání udržet. Už v listopadu se spojilo s aplikací Střelto a chce v podobných akcích pokračovat. 

„Podle čísel z prvního měsíce spolupráce přijmeme přes Střelto stovky inzerátů týdně. Věříme, že po pár měsících spolupráce se za stejné období dostaneme na jednotky tisíc podaných inzerátů,“ doufá šéf digitálních a tištěných produktů Annonce Michael Matyáš.

Web Annonce hlásí podle NetMonitoru kolem 400 tisíc návštěvníků měsíčně. Největší zájem je i po letech po inzerci v oblastech realit, práce, auto-moto nebo seznámení. V tom posledním ale zatím aplikace typu Střelto nepomáhají. 

Našli jste v článku chybu?