Inzertní server letos poprvé překonal tržbami svého papírového bratra. Nakročeno už k tomu měl loni. Tržby z webu už loni posunuly výsledky firmy na desetimilionový provozní zisk při 55milionových tržbách. Přesné výsledky letošního roku firma zatím nemá.
Vydavatelství chce směr vedoucí k on-line vydání udržet. Už v listopadu se spojilo s aplikací Střelto a chce v podobných akcích pokračovat.
„Podle čísel z prvního měsíce spolupráce přijmeme přes Střelto stovky inzerátů týdně. Věříme, že po pár měsících spolupráce se za stejné období dostaneme na jednotky tisíc podaných inzerátů,“ doufá šéf digitálních a tištěných produktů Annonce Michael Matyáš.
Web Annonce hlásí podle NetMonitoru kolem 400 tisíc návštěvníků měsíčně. Největší zájem je i po letech po inzerci v oblastech realit, práce, auto-moto nebo seznámení. V tom posledním ale zatím aplikace typu Střelto nepomáhají.