Rychle, rychle, rychle. Jednoduchá aplikace StřelTo má uživatelům Aukra zjednodušit zveřejňování inzerátů. „Očekáváme, že zákazníci budou mít o tuto službu velký zájem. Svědčí o tom i úspěšná nákupní aplikace, která by do konce roku měla dosáhnout pětinový podíl na obratu,“ říká šéf aukčního portálu Jan Gažovský.
Aukční servery se pomalu stahují z výsluní a stávají se z nich spíš jen další prodejní kanály pro obchodníky. A i proto musí hledat nové cesty, jak zjednodušit uživatelům práci se svým obsahem.
Prodejce jen nafotí to, co chce prodat, přidá popisek a vystřelí ho do světa. Rovnou z mobilu je pak možné posouvat své zboží výš prostřednictvím promo balíčků včetně placení.
„České Aukro mělo a stále má vynikající management, který dělá, co může – ale to nejlepší, co se mu podaří, bude zřejmě stabilizace podnikání na úrovni, která je sice hodně daleko od vrcholných dob, ale stále bude jedním z největších e-shopů u nás,“ tvrdil ve své prázdninové analýze Jiří Hlavenka.
Aplikaci pro Aukro dávala dohromady zlínská digitální agentura PRIA Václava Lišky, který stál u zrodu celého portálu.